Tom dag

Idag ha solen vare framme mer eller mindre hela dagen, så härligt och mysigt men samtidigt bli dagarna så låååånga när vännen åter gå till sitt jobb.
Vid 9 gick vi ut som vanligt gick bara ner till sandlådan vid våra hus för där är de bra upp tinat och sandlåda så vi kan bygga kakor med mera..

Vi va ute fram till 11.a sedan gick vi hem och kirra lunch.

När plutt sov latade jag mej bara... Saknade älsklingen som sov massor och han som jobba. Jag tycker de är JOBBIGT att vara ensam utan mina killar kring mej nu kanske ha med gravida hormonerna och göra med. Tänk att dagarna alltid känns så tom när älsklingen vare ledig hela 4dagar med oss.. .

När skrottis vakna så myste vi sedan drog vi igång att skura och våra ballis.:D
Lillen hjälpte till och de blev så fint, hämtade även upp vår ute möbel så nu är de riktigt fint där ute.. :)

Vi lyxaade till de extra idag och gjorde Tacos till middag och den invigde vi på vår ny städade balkong och de va jätte mysigt och skönt.
När vi käka klart så diskade vännen medans jag och lille gick ut och kicka boll och lekte i sandlådan.
Efter en stund kom vännen ut och vi lekte hela familjen.

Nu är vi inne och lillen sover sött efter en dag med mycke ute lek och bus.

En söt film på en go skatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0