Tidig morgon

Nu är vi vaken här, skatten är morgon pigg..:)
Idag är de lika fint väder som de verka de värmer i mitt hjärta att våren är på ingående.
Tänk idag är de 1April en riktigt skämt dag, hihi.. ;)

Vår planer för dagen är att åka till BVC för 1½års koll med spruta och grejer. De kommer gå jätte bra men innan de måste jag ner till stan och byta dom små byxorna jag köpte till bebis igår jag såg när jag kom hem att jag hade läst fel stl tog ett par 56 i ställe för 50 hhaha.. så kan de gå.. :)

Innan vi far mot City ska vi leka inne och vid 9 ska vi gå ut och leka i de fina vädret.. :)
Så mysigt att vara ute och de behöver verkligen Melwin varje dag..


Kommentarer
Postat av: suss

Vilken fin blogg! Och vilken liten sötnos. Ha en mysig dag med lilleman!

2009-04-01 @ 07:09:24
URL: http://sussblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0