Städa-Stan

Imorse så for pappamorfar och jobba sedan i kväll far han hem till Gävle igen.
När han for drog jag igång med städning fö fyyy va skräpigt och grisigt de bli efter man haft besök.
Bläää.. När jag plocka och städa så åt lillen lunch och sedan bädda jag ner han i vagnen för snusa..
Han tog sin mu och laban och somna på 2röda när jag la han i vagnen. :)

Jag hoppa i en varm skön dusch och sedan klädde jag mej för ett tripp mot stan skulle handla påskägg till älskade mamma och Melwins farmor.
Blev en liten present inhandlad oxå.. :)

Nu är vi hemma hos Melwins farmor där vi ska käka middag bli hemma gjord mos och korv de är så gott..
Nu ska jag vara social och leka med min skatt som är väldigt busig.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0