Spänd... :/

Ja nu sitter jag här med en klump i magen...
Imorgon är de den stora dagen då vi kommer få veta när lille bror kommer att kika ut.
Vilken vecka han kommer komma i och vilket datum han kommer kika ut få vi förhoppningsvis veta imorgon.
Min BM trodde stenhårt att jag få ett datum imorgon så jag hoppas på de.

Nu är jag spänd nervös, kikade igenom bebisen första plagg igår då jag gjorde iordning hans byrå och insåg vad missnöjd jag va med byxorna till bodyarna jag köpt.
Måste nog försöka få tag i några nya byxor för dom jag ha är inte fina och alls roliga.. :(

Men nu ska vi se först och främst hur de gå imorgon.
Tur Melwin ska vara i trygga händer hos sin mormor medans jag träffa doktorn. Tror gulliga mamma skjusa upp mej och dom är ute och gå uppe på sjukhuset medans jag är hos läkaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0