Snart helg

Åååå snart är helgen äntligen här, gud vad underbart att få vara ledig hela familjen tillsammans och mysa en massa.

Idag vet jag inte riktigt vad dagen ha att erbjuda skulle ha vare på barnenshus och kika på en ny skötbädd till tvättmaskin såg dom hade extra pris där nu.
Sedan så skulle jag ha hitta en vit T-shirt till mej till nästa helg då de är konfirmation på tråden.

Denna helg ska bli väldigt trevlig, imorgon så kommer Annelie, Kalle och Lukas hit vi ska bjuda på lite mat och jag tänkte även sno ihop en paj till kaffe efteråt.
Vi ska även passa på att städa i garderober så att lilla Bubblan _ _ _ _´s kläder få plats.
Ha ingenstans att han hans kläder nu så vi måste möblera om lite.. :D

För övrigt ha vi flytta datorn till köket nu så att Melwin kan leka LITE själv på sitt rum medans någon av oss sitter vid datorn.
Förut ha vi haft datorn i V-rummet och då ha han inte kunna vare på sitt rum och lekt själv.
När jag sitter i köket ser han mej hela tiden och ha full koll på vad jag gör.
Melwin börja bli så passa stor nu tycker jag så lite leka själv borde han kunna göra. För just nu kan ha INTE de och ha mer eller mindre aldrig kunnat.


Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Ja det är ju skönt när dom kan leka själv.

2009-04-24 @ 09:53:55
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0