Sjukhuset

Ja de som jag vare så nervös över hela tiden.. :(
Men när jag satt i väntrummet kände jag lugnet före stormen.

13.15 ropa dom upp mej fick träffa underbara Birgitta Segerblad vi pratade lite och hon undersökte min mage efter som jag ha sån otrolig smärta i den hela dagarna.
Hon kunde inte få någon riktigt koll vart smärta kom ifrån så hon blev lite orolig där ett tag.
Hon tog min tryck lyssnade på hjärta och lugnorna.

Vi prata en hel del och jag ha fått ett snitt  datum nu.
De är så skönt att ha ett riktigt datum att gå efter sedan om de kör igång tidigare så kan vi inte göra så mycke.
När jag träffa doktorn fyllt i alla papper och så va de dax att åka ner på dagvården och träffa narkos läkaren för att planera bedövning med mera.
Så nu är allting klart.

Papperna ligger i sin mapp och vänta på sitt datum då dom ska ligga i väskan och vi ska åka in och vara där till klockan 7 på morgonen.
De känns otroligt spännande och förväntans fullt.
Tänk snart är man 2 barnsmamma igen.

Datumet kommer jag inte lägga ut i bloggen utan de är HEMLIGT. Jag skriver ett mms inlägg när lillebror kommit vår lill
 _ _ _ _......


Kommentarer
Postat av: Jossan

Haha, din luring...

Är ju jätte nyfiken på när lillebror ska komma ju =)



2009-04-29 @ 20:53:05
URL: http://innebandyfrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0