Sista handlat

Nu ha jag vare i birsta med mamma. Hon skulle handla klart påskäggen och göra dom klar.
Jag skulle på HM och kika på små strumpor åt lilla Bubblan. Så jag köpte ett tre pack som bli jätte bra.

Sedan så gick vi över och luncha på IKEA eller Melwin gjorde de han åt lite mat och jag bjöd goa mammi på en kaffe och go kaka.. :D
De uppskattade hon.
Jag köpte en liten kudde till snusen säng och små spy handdukar som han kan kräkas på.
Dom jag hade till Melwin är så urtvättade och fula så jag inskafade nya nu.

Nu är jag hemma, lillen somnade sött i bilen på vägen hem och huvudet hängde på han stackarn.. :(
Nu ligger han i sin vagn och sover sött jag ska dra fram den där sopen och sopa ihop gruset från vagnen som följde med in.

Tack älskade mamma för en underbar dag, Melwin kommer bli så nöjd med sina påskägg.. Älskar dej..

Nu är bebis shopping klar dom viktigaste i allafall sedan vet man aldrig om de kommer någonting mer man inhandla hihi.. :D Finns alltid maassa till barnen att köpa.
Längta så till lilla bubblan är hos oss, namn är så gott som klart men nja vi vet inte.. :/

Kommentarer
Postat av: Linda

jag tycker erat namn som ni bestämmt är jätte fint och tycker helt klart att pojken ska heta det :D

2009-04-03 @ 16:00:26
URL: http://lindakallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0