Riktig vår dag

Här ha dagen vare underbar vid 11 kom mammma/mormor och hämtade oss för att åka till stan.
Vi ha haft en ur mysig dag tillsammans med min goa mamma på stan. Dock va de ett tjurigt barn som inte ville somna vilket inte va roligt.
Men efter ca 2timmars arbete med ner sovningen så somna han och då kunde jag äntligen kika på grejer.
Jag shoppa en ny vår mössa åt plutten pga. att dom han ha är så tjock. Fanns inte en enda bra tunn mössa på varken HM, Lindex, Kapphal, Cubus eller Name IT.. Så jag blev så less så vi gick på P.O.P och köpte deras bas vår mössa helt underbar Melwin hade en sådana i fjol oxå.

Goa mamma bjöd på en mjukglass som vi åt på torget så mysigt att äta i värmen.. :D

Mamma shoppa kläder till Elin så fina du är så go mot lill trollet mamma.

När vi va klar på stan så skjusa mamma hem mej och vi stannade ute och lekte på gården.
Melwin va trött och tjurig pga. att han sov bara 1timma.

Sedan kom vännen hem och med sej hade han köpt mat från Max till oss.
Lillen åt lite med sej sedan så ringde Melwin farmor och frågade om Melwin och jag ville äta där men jag hade ju ätit riktigt så då gick vi dit så Melwin fick mat.
Han åt Fisk pinnar med farmor och de gillade han.
När han ätit klart så gick vi ut på gården och lekte och de gillade han verkligen.
Innnan vi gick hem va vi på ica och handla lite Micke ville ha en socker kaka så jag ha nyss gjort en.

Lillskatten sover sött för natten och jag ska strax kramas med min älsklingen som ha JÄTTE ont i sin nacke.






Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Härliga bilder, skönt med en dag på stan med mamma/mormor

2009-04-22 @ 20:22:04
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/
Postat av: malin

då får jag kika in om 60 dagar då ;)

2009-04-22 @ 21:44:52
URL: http://malinholmstrand.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0