Regn dag

Vaknade imorse och blev brydd att inte skatten kommit in, jag låg vred och vände mej och rätt som de va 30min senare än vanligt kom en liten älskling tassande.
Han la sej mellan oss och där sov han vidare till 6.
Vi låg och myste fram till 7 sedan gjorde vi välling och hade morgon myspys i sängen.

Pappamorfar skulle hem till min mamma och färga håret då passa vi på att åka mot Drakborgen och leka de uppskattade lilleman.
När de va lunch tajm så for vi och käka och sedan gick vi runt en stund då han skulle somna.
Vi bland annat på Babyproffsen för dom ringde i veckan och under om vi inte ville ha en brun -09 liggdel i ställe för en svart-08 liggdel till vår syskon vagn.
De va samma färg bad så de passade jätte bra och blev mycke snyggare.
Nu är hela vagnen Bet och klar så v.23 ska vi hämta ut den.. :)

När vi skulle fara hem så for vi in på barnenshus och köpte hink, 2spadar och 2 kakor till Melwin som ha ska få ha ute i vår.
De han ha är inte så stabillt så vi inskaffade nått riktigt ordentligt.

När birsta trippen va klar for vi hem till mamma där Melwin slumra vidare ute i vagnen.
Hos mamma påskpysslade vi, gjorde jätte fina påsk kort och fina kycklingar.
Bilder på de kommer imorgon tillsammans med förklädde Melwin ska ha på sej på skärtorsdag.
De va så mysigt att få pyssla med älskade mamma och lill gumman Elin. Blev mycke fint gjort och mamma bjöd på go fika.
ååå vad jag älskar att vara med mamma och mina syskon synd inte Linda va med... :(

När klockan blev 15 så åkte vi mot Timrå till mina syskon. Vi va bjudna på middag där de blev TACO mums va gott de va.
Jätte roligt att träffa lilla syrran Fanny och hennes mamma Maria.
Under middagen kom lillebror Oliver hem från sin mormor och morfar, de är så trevligt att träffa mina syskons mormor och morfar.
Man känner sej ALLTID välkommen dit vilket gö att de alltid är trevligt.

Nu är vi hemma lillen ligger i sin säng sover sött själv ska jag tvätta mej och lägga mej ha oerhörda förvärkar och SD samt är Vädligt trött och slut.
Så nu är sängen efterlängtad..


De ha vare en tråkigt regn dag i sundsvall.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0