Påskdagen

En härlig sovmorgon fick jag av mina 2 underbara sedan så hade dom planera in att åka mot Södra allén parken och leka.
Så jag åt lite frukost sedan så klädde jag mej och skatten medans Micke gick ut med massa soper.

När vi kommer dit hade vi hoppas på de skulle ha tinat en hel del men de hade de icke men Melwin trampa runt gungade och åt rutchkanan för fulla muggar.. :)

Nu ligger skatten på balkongen och sover sin förmiddags lur innan vår besök nalkas.
Vi ska plocka lite och Micke ska ta snabeln ett varv så de gå att ta hem lite folk hit.
Annelie Kalle och Lukas kommer vid 14 och de ska bli trevligt hoppas pojkarna känner igen varandra.


uscha för all snö... :(

Melwin såg vovve ute på vägen som han kalla "muuu" som alla djur han ser.. :D



Försöker gräva så de bli vår snart.. :P

Melwin kan äntligen resa sej själv med alla kläder på ute.. :) Visst är han duktig???

Klättra till rutschkanan själv.. :D

Han vill inte åka på rumpan utan på mage.. :O

Nervös mamma ser på...

Men oj han klara dej utan smärta.. Duktig pojke mamma stolt..

Ropa mamma över hela parken tror jag.. hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0