Onsdag

Här leks de för fullt, idag vet jag inte riktigt vad dagen ha att erbjuda men eventuellt ska vi följa med mamma/mormor till stan hon skulle handla lite presenter och nå kläder till lilla Elin.
Verka bli ett underbart väder ute idag och de tacka man ju inte nej till:D
Termometern stå på +4 coh solen vill kika fram genom molnen.

Idag få lillen och jag äta middag igen ensam, igår va vännen min på APT på jobbet och kom hem ganska sent idag som han till doktorn pga. att hans nacke och axlar inte alls är bra.
Vi få väl se hur de gå för honom idag.
Jag hoppas de kommer på någon bra lösning på hans värk.

Jo, just ja igår när vännen kom hem från APT gissa vad han hade köpt med sej en snuttis till vår lille bebis _ _ _ _...
Melwin tyckte den va så söt och kramades med den jätte länge så igår när han somna gissa vilka som skulle sova med han, jo hans 2 MUuuuuu, Laban snuttisen och bebisen snuttis. De blev en snuttis från Diingelsar.
Nu är allt klart så nu är de bara packa BB väskan framöver..

Nu ska jag bädda lillens säng och skicka iväg ett sms... :D


Kommentarer
Postat av: malin

vad ska bebisen heta:)?

2009-04-22 @ 18:05:41
URL: http://malinholmstrand.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0