Nu åker vi ur sthlm och är ny bil

MMS

Nu åker vi ur sthlm och är ny bil ägare till en passat:) vi är tipp topp nöjd. Troligen stanna vi på hotell i uppsala och vila upp oss. Resan på tåg gick otroligt bra med Melwin han ha vare helt gudomligt underbar. Trots tåg byte med mera. Nu nalkas en middag på berömda burgér king:-D De bli första gången för ÄLSKLINGEN så han längta:) Bilen gå som en klocka och familjen är nöjd. Bebis i magen är busig idag, dock ha jag fått en brun flyttning men ha prata med sjukhuset hemma och dom sa åt mej avvakt ett tag så vi få se. I sthlm är de riktig vår solen värmer härligt jag och ÄLSKLINGEN gå i t.shirt och lille i lång byxor och lång tröja:) så underbart väder bli ack avis på detta underbara väder. Jag är verkligen en stor stads kvinna:) Vi åter kommer om vi stanna kvar elle åker hem beror på hur jag må. Kramis


Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Vad bra att ni blev nöjda med bilen. Burger King är alltid gott ;-)

2009-04-17 @ 15:08:55
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0