Molningt

Huva vad tråkigt väder de är ute, typiskt vår växlande väder. Igår regna de och snöa och dagen va allmänt kneppig i vädret..
Idag när vi vakna ha de kommit LITE snö men de är inte mycke -0 och väldigt molningt.
Jag vill ha sol och kunna grilla och mysa ute i sand lådan med Melwin.
Vill att han ska få inviga sin fina nya hink spade och kak formar jag köpte i helgen åt han.

Men de verka dröja här hemma de, men jag vet innerst inne att de kommer sådana fina dagar oxå.
Denna mån ska vi inskaffa oss en grill för grilla på sista April är vad vår planer ligger på.

Melwin leker för fullt själv idag de händer inte ofta.. Men ska strax göra han sällskap och bygga lego han ha kommit med klossarna ett X antal ggr och vill ha hjälp så nu ska jag väl strax göra de.

Vår morgon kommer bestå av lego byggning och sedan ute lek i grå tårkiga vädret.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0