Mödravården

Idag ha jag vare hos Barnmorskan- såg mörkt ut ett tag för mej att åka efter som Melwin ha haft hög temp hela dagen så ville jag inte dra med han på MVC om jag slapp.
Älsklingen hade ju tid hos sin sjukgymnast idag vid 14 men han visste inte om han skulle hinna hem. Jag försökte ragga någon som kunde komma hem till oss och passa vår sjuka lilla skatt men tyvärr kunde INGEN.. :(

Melwins farmor hade egna viktiga sjukhus ärenden och Melwins mormor va oxå upptage så de såg mörkt ut.
Men Micke hade tur och kom hem i tid så de va ju skönt.

Lämnade som vanligt en urin odling och de kikade på den direkt innan de skicka på analys, visa att jag hade 1+ med äggvit vilket inte är så bra men jag ska fortsätta lämna urin odling fram till lilla bubblan kommer så de ha full koll.

Vi pratade på om allt mellan himel och jord jag berättade om hur ont jag ha och vad jag tycker de är jobbigt nu på slute.
När vi surra en massa va de dax för de roliga.. :)

Sf-Måttet : 32cm (1cm hade magen vuxit sedan sist..)
Hjärtljuden: 127salg/min
Blodtrycket: 120/70


Nästa BM besök bli nu den 13/5-09 kl.10.30
Men först är de nu på Onsdag den 29/4-09 kl 13 ska jag på sjukhuset och få ett snitt datum och gå igenom förlossningen hur vi ska lägga upp de med mera.. De känns jätte roligt.

Min graviditet - BF Lör 20 jun 2009

Uträkning utgår från dagens datum: Mån 27 apr 2009.
Din graviditet startade Sön 14 sep 2008.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Sön 28 sep 2008 (ägglossningen).
 Du är på dag 226 av 280. (80,7%).
Du är i vecka 33.
Du har gått 32 fulla veckor och 1 full dag (v32+1).
Du är i 8:e kalendermånaden.
Du är i 9:e graviditetsmånaden (lunarmånaden). [Läs mer här]
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Lör 20 jun 2009
Du har 54 dagar kvar till beräknad förlossning.

Ny mag bild.. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0