Melwin hos Frissan

Idag efter middags vila så tog vi bussen mot stan.

Jag hittade en frisör som heter Din salong som ligger på bergsgatan/nybrogatan, de är utläningar som driver den och billiga va dom så jag tänkte dom testa vi.

Jag va lite spänd och orolig att han skulle bli rädd.
Vi kommer dit och jag klä av lillen han springer genast till en frisör stol och killen lyfter upp Melwin.
Han sätter på han ett frisör förklädde så han inte få allt hår på kläderna sedan berätta jag hur jag ville klippa lillen.. :)

Melwin satt helt sitta under hela klippningen, prata lite smått och va allmänt lugn. Bättre än jag förväntade mej.
De tog ca 15-20min för han att klippa Melwin ritkigt barn kär och så där va han som klippte Melwin så de va ju kanon bra de.
Dit kommer jag absolute gå fler gånger och klippa Melwin.
Så nöjd och stolt över min lilla skatt.

Så jag ringde älsklingen pappa som satt i möte på jobbet och grina av stolthet för vår son va verkligen helt underbart snäll och lugn.
Huva nu är jag så stolt ska jag säga.

Melwin blev så vacker och fin då han klippte sej.





Kommentarer
Postat av: Linda

iiih vad söt han är :D Haha stor killen min :)

2009-04-21 @ 19:58:23
URL: http://lindakallberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi va lurig han såg ut när han satt i stolen. söt kille du har!

2009-04-22 @ 00:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0