Lugna gatan

Idag ha vi tage de bara lugnt, gick i pyjamas fram till 11 tiden och myste.
Bakade en socker kaka av äggen som va kort datum på.

När skatten ätit sin lunch så la jag ut han på balkongen och han somnade på 2 röda.
Jag passade på att ut rätta lite ärenden på datorn och spånade lite.
Vi ha en liten hemlis, för oss är den rolig för vi är verkligen missnöjd med visa saker.
Sedan så håller vi på fixa en till liten hemlis men den dröjer de något med innan den nyheten släpps.
Hemlisarna kommer avslöjas tids nog i bloggen.

När jag fixa dona lite hemma så åkte jag ner till stan och handla ett par byxor som jag tänkte ha på min kusins konfirmation måste hitta nån tröja bara så är jag komplett lille man och vännen ha kläder men inte jag.. :(
Men i och för sej är de inte lätt att ha fin kläder när man är med barn och inte kan ha mycke av sina vanliga kläder.

Nu ikväll så ha vi myst familjen lekt med lego som lilleman verkligen älskar, bygga hus köra med tåget och leka med djuren är en hit för lill killen vår.

Jag köpte även några T-shirtar åt lillen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0