Klippa

Ja nu är de verkligen dax att klippa lill skatten vår.
Hans hår är så tovigt och ett riktigt problem varje morgon.
Är de någon som ha ett bra tips på en bra frisör som klipper barn är snabb och inte allt för dyr.
För lillen behöver verkligen bli klippt.

Önska jag hade vare så tuff att tage rak apparaten och klippt han men jag vet inte om jag törs.
Ni som ha barn i 1-2år åldern vart ha ni klippt ert barn, hemma, hos någon bekant, själv, hos frissan.. ?
Och vad betalade ni för ert barn när ni klippte henne/honom.. ?



Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag har alltid klippt Pontus själv här hemma med sax och kam och det tänker jag fortsätta med tills han protesterar själv =)



Är inte alls svårt, och klarar jag av det gör du det garanterat också...



Klipper även Henke också för den delen =P

Här slösas alla pengar endast på mitt eget hår =P

2009-04-19 @ 19:50:17
URL: http://innebandyfrun.blogg.se/
Postat av: Anna

Vi har testat några olika men sist var vi på Alans Salong på köpmangatan. En invandrarkille som var jättetrevlig och SNABB som tusan med saxen. Kanske inte alldeles perfekt och jämt men BRA. Endast 190 kronor vilket är mycket billigare än andra frisörer. Åtminstone som vi kollat pris hos.

2009-04-19 @ 19:59:06
URL: http://edar.blogg.se/
Postat av: EvaD

Hej jag kan klippa både med apparat o med sax o framför allt är det gratis! men jag bör träffa honom en timme eller två innan så han vet vem jag är =)

2009-04-19 @ 23:01:54
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Här har vi klippt Elika själv, det har gått så bra så =)

2009-04-20 @ 14:53:26
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0