Hemma



Nu är vi hemma från vår resan till STHLM.
Allt ha gått över förväntningarna.

Melwin ha vare helt underbar trots att han åka över 80mil idag på en och samma dag.
Resan ner till STHLM gick jätte bra, trots tåg byte och allting.

Vi åker ut till Lidingö och kika på bilen och de va verkligen ett klipp vi är så nöjd.
En äldre frabror som ägt bilen och den ha fått lite. Han ha ägt bilen sedan den va ny så de va jätte bra.
Affären på bilen gick JÄTTE bra och vi är nöjda.
Ner i STHLM va vädret underbart, folk gick i T-shirt och byxor.
Melwin kunde till och med ta av sej jackan där ner så underbart va de..

Vi hade planer på att stanna en natt men jag kände jag ville hem efter som jag fått flyttning med mera så vi stanna bara till käka i uppsala sedan bruma vi hem över.
Resan hem gick jättte bra trots Melwin inte gilla åka bil.
Men han gnällde inte ett ord på hela resan. Förstå ni vad stolt mamma jag är över denna lilla skatt nu.
Huva de är helt ofattbart.

Nu är jag trött och slut behöver massa vila så kudden kalla.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0