Härnösand

Idag ha vi vare i H.sand och myst lite.
Vi ha haft en hel härlig familje dag. Va först på stan och där blev de inte så mycke shopping Balsam till Shampoot jag fick av syrran då jag fyllde år sedan på Lindex blev de en Pyjamas åt lill bebisen och en body i stl 62.
när vi gått igenom den lilla staden i H.sand så for vi till Dollar och kikade lite.
Köpte morsdags presenter till Min underbara mamma och Mickes mamma.
Så söta fina grejer hoppas dom bli nöjda.. :)

Men de tror jag. Blev inte så mycke shopping bär till hemet blev de några bordtabletter och en kruka till köks bordet men annars så.
När vi for från H.sand svängde vi in i birsta och kika efter en grill och nya skor till go trollet.
På Stadium hittade vi ett par JÄTTE söta Adidas skor till plutten på rea ord. pris 399:- NU 199:-. Dom ska han få ha när man åker och handla med mera.
Vi köpte stl 22 för mellan 21 i samma modell och 22 skillde de ENDAST 3m.m. och då hjälpte killen oss att mäta rätt även.
Så han tyckte de va bättre att satsa på att köpa stl 22 så han kan växa lite i dom.
Han ha sprunigt runt i dom i eftermiddag och är JÄTTE stolt över dom:-)
De syns verkligen.

Vi är fortfarande JÄTTE nöjd med nya bilen den gå som en klocka och vi trivs.
Nu saknas bara bebisen som vi längta efter så otroligt mycke hela familjen.
Men samtidigt är de skönt att de är en tid kvar så man hinner mysa mer med Melwin och göra massa roliga saker innan knodden kommer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0