Feber fri

Idag ha lillen vare feber fri och på tipp topp humör.. Vet inte vad de va som orsakade feber hos honom.
Vi va hemma på förmiddagen och kika så feber höll sej nere sedan så somnade lillen och då bestämde jag mej för att åka ut till mitt jobb skriva på nya anställnings besviet och göra massa nytto ärenden.

Jag ha handla klart nästan alla sommar kläder till Melwin nu så de är skönt, köpte även en keps som jag tror han kommer bli jätte snygg i och ett par skit coola bad byxor..

Sedan så när vännen sluta jobba kom han ut och då for vi på biltema där vi skulle köpa cykel sadel men tyävrr va de slut såld och de visste inte när de skulle få hem någon.
Men jag köpte en sportbag som jag ska packa mina och bebisens kläder till BB tiden.
Så nu är de bara packa den någon dag..

Vi for i allafall på Coop och köpte en cykel sadel som verka bra så nu ska Melwin och pappa inviga cykeln i helgen.. :)

Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

skönt att han är feberfri

2009-04-29 @ 08:16:55
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0