....................

Här ha de vare en lååång natt.. :/ Lill knoppen kom till oss vid 2 tiden och jag hade sådana förvärkar och Sammandragningar så jag kunde inte somna:O
De gjorde otroligt ont, normalt bruka jag gå in och lägga mej i hans säng med honom igen men när jag hade så ont gick de inte.
De är så synd att inte Micke kan gå in och lägga sej där inne med honom.

Lillen somnade om på en gång inne hos oss, och vaknade 5 då va han klar pigg men inte mamma o pappa.
Vi ha nyss klive upp älsklingen ha fare på jobbet och jag ska köra igång en tvättmaskin sedan bli de att göra frukost.

Ja men just ja igår kväll då vi kom hem från  ICA MAXI så sa jag till lillen ska vå bada? "BADA" säger han och gissa om de värmde i mamma o pappa hjärtat. De va så mysigt och höra.

Melwin kan inte säga så många ord men några kan han i allafall som

Mammma
Papppa
Appa= Lampa
Pippi= Fågel
Bada
kakkkka=Klockan
Lellli= Elin
Lellliea=Linda

Idag ska vi nog åka ner på bibloteket och lämna igen några böcker sedan så ska vi nog gå till frisören med Melwin.
Han behöver verkligen klippa sej nu.
Vi få se om dom är duktiga.
Ha ring runt på massa olika och dom ta allt från 270-350kr tycker de är lite mycke pengar att kosta på ett tunt bebis hår.
Jag kan säkert klippa han själv men jag är inte så duktig och är rädd jag inte skulle klippa nå fint och då måste vi raka bort allt hår på skatten och de vill jag inte.
Så nu idag ska vi ta och klippa han. Vi få väl se om han vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0