Eftermiddagen

När vi kom hem lekte vi för fullt jag gjorde ordning middagen de blev kassler potatis och sås.
Mums.
När vännen kom hem, vilket va sent pga. möte idag så åt han sedan lekte sötis vår med finger färg och de va fingerfärg över hela köket.. :D
hihi busiga barn.
Pappa älsklingen tyckte verkligen Melwin blev JÄTTE fin i sin ny frisyr.. Så de va roligt att höra. Nu sitter vi en stolt mamma och pappa i soffan och avguda vår son.

När Lillen lekt så fick vi för oss att åka till Birsta och shoppa batterier till min kamera för dom jag ha är skit.
När jag va i birsta ringde Malin, Novas mamma. Jätte roligt du ringde vännen du/ni är välkomna på fika hos oss när de passa er.
Jag blev så glad när du ringde, kanske lät lite från varanade men jag höll på betala samtidigt som du ringde.. :)






En trött och sliten mamma..Men en vacker son..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0