Dagens planer

Här är vi ganska ny vakna, lilleman kika på bolibompa morgon jag sitter här med solen rätt in i ögonoen.
Idag bli de lite saker som stå på vår TO DO...
Först nu när klockan slå 8 ska jag ring olika glassfirmor som tona bilar för vi ska lämna in vår för toning.
Vi få se vilken som är billiga och ha bra referänser.

Sedan ska jag och knodden gå till City tänkte vi och kika på ett par tennis skor till mej, jag behöver något riktigt att ha på fötterna.
Speciellt nu när jag fått så mycke vätska i benen. 
Jag ska även kika på nån topp att ha på min kusins konfirmation. 
Byxor ha jag men kan ju inte gå topp lös.
 
Vi ha underbart väder ute dock -0,5 grader men de verka bli varmt så de kommer nog bli skönt under dagen.

"Tack ni som skrive era underbara kommentarer om klippningen."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0