BVC

Idag for vi till BVC mammamormor skjusade oss eftersom hon skulle vara barnvakt åt Melwin medans jag va på sjukan.
När vi kommer dit sitter de jätte många med sina små bebisar. Hyfsat avis jag blev.. :/

Efter ca 20min va de våran tur vi surrade med Catrin lite och sedan visa vi upp rumpan med utslagen på.
De va som tur värme utslag så ingenting som är farligt eller smittar som tur va.
 Vi fick order om att köpa inotiol tror de stavs så, så vi ha nu köpt de och de ska vara bra mot värme utslag och även för övrigt i rumpan så de bli bra de.

När vi lixväl va där passa vi på att  sätta lillen på vågen och den stannade på 9980gram.. :(
Han ha fått ner 300 gram på 1månad så de va ju mindre bra.. :(
Men inte så konstigt att han inte gå upp i vikt eftersom han inte vill äta någonting.. :(
Han vill inte äta välling, frukost lunch eller middag. Kvälls vällingen ha börja tjura den med nu.
Catrin sa att jag inte få tvinga honom äta vill han inte så vill han inte men jag måste verkligen försöka få i han någon mat varje dag.
Några små tuggor få jag i han men inge mera.

jajaj...

När vi va klar på BVC så gick vi ner på stan jag skulle byta byxorna jag köpt till bebisen första plagg och kika på en handväska till mej själv.
Blev även 2 T-shirtar till lillen på Rea oxå endast 19.50 st.

Köpte även Elin nya solglass ögon hoppas hon blev glad för dom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0