Bilen såld

Vi gick ut på förmiddagen och lekte i underbara solen jag och Melwin. Vid 11.a gick vi in och gjorde lite lunch.
Men i vanlig ordning ville inte min son äta någon lunch eller jo 2 tuggor sedan va de bra.. :(
Vi plockade lite hemma sedan klädde vi oss för att åter gå till solen och lillen skulle få sova och jag på ICA och handla en sallad och nått att dricka till lunch.



Jag satt ute i underbara solen och åt min lunch medans Melwin sov läste Amelia Barn vilket är en bra tidning.
Vid 12.30 ringer telefonen och så fortsatte de.
Dom ringde på vår gamla bil ford mondeo-95, de ringde stupp i ett men han som ringde första satte sej direkt på bussen och kom och kikade på bilen och de blev affär.
Så vi är nöjda och glad fick bra betalt och de är aldrig fel.
Tänk vad jag är snäll med vännen min och säljer hans bil när han jobba. Men de är väl klart han jobba och då gå de inte visa bilar inte..
Vi va ute hela tiden lillen sov och när han vakna så lekte vi ute och han åkte på BOB caren och spela boll.

Nu på eftermiddagen kom vännen hem tidigt vi tog en glass fika på ballis och de va verkligen skönt.
Sedan planerade vi att åka till birsta och kika på en GPS till bilen samt ett par sol brillor till mej.
Blev sol brillor till mej men ingen GPS. Vi for även på barnens hus och kika och då hade de extra pris på baby säng kläder så då blev de att shoppa de.
Så söta och billiga ord pris 389:- Extra pris nu 249:- sedan hade jag 100kr i presentkort så endast 149:- för ett par rätt start säng kläder betalade jag.. :D


När vi shoppa klart i birsta for vi mot matfors och hämtade cykeln vi ärvt efter mickes mormor, den är så fin..:)
Och så for vi på Mickes mormor & morfars grav och satte en urna med blommor så fint.. :)

Nu ligger skatten och sover sött jag ska kramas med min älskling sedan bli de tv.

Imorgon nalkas besök av goa familjen Konradsson.. :D

En hel underbar dag ha vi haft här i stan + 18 grader i skuggan idag.. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0