Besök

Idag på förmiddagne tog vi de lugnt, gick ut i skogen och plocka påskris sedan hem och myste.
Vid 12 så följer jag med Melwins farmor på Maxi och handla mat, fyyy och bläää för skit willys dåligt sortiment och allting nej för oss bli de maxi i framtiden..

Jag handla tårta och grejer för Svärfar och hans sambo skulle komma och gratulera mej för jag fyllt år.. :D
När jag kommer hem såg de ut som svåra år här hemma så jag röjde ihop lite snabbt sedan så börja jag med Middagen.
Vid 17 kom en stolt farfar och hans sambo.
Jag fick paket-tusen tack..
Melwin fick sej en ostbågs påse och sedan hade dom köpt med sej bakelser.. Är dom inte för underbara.. :)?
Vi fika och surra en massa dom va på sånt bra humör så de va JÄTTE roligt.
Strax innan dom for hem så släppte vi den stora nyheten att han ska bli farfar på nytt och hans sambo ska bli så fint lossas farmor på nytt..
Melwin visa UL bilder på bebis och dom blev så glad... :D
Så skönt att alla runt om oss vet de nu, de är helt underbart..

Lite bilder på dagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0