Annandagpåsk

Ny vaken mamma och son sitter och titta på tv. Sötis kom och väckte med halv 7 då klev vi upp på en gång så pappaälsklingen kan få sova ut riktigt sista dagen då de är sovmorgon för honom.

Vaknade kanske inte till dagens bäst väder, de regna på en hel del och är +5 grader.
Men jag ha heller regn och rusk än den där otroliga tjocka dimman som vi haft några dagar nu.
Vi hoppas att de spricker upp fram mot dagen och en sol vill visa sej.
Men vi få se.

Idag är de ingenting planerat, eller jo vi måste tillbaka med skorna jag bytte till igår för dom va inte sköna..
Så vi få se vad de bli för vår skor för mej..


Vi ha haft en underbar påskhelg de tråkiga är att vi inte träffa min mamma eller min familj någonting. :(
Hade önska vi kunde ha ätit någon dag tillsammans eller liknanade..
Men mamma ha jobba en del i påskhelgen så.:(


Kommentarer
Postat av: Karin

Har jobbat hela påsken... Tur man har en mamma som kan vara barnvakt..)kramizz

2009-04-13 @ 09:32:04
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0