Ååååå KÄRLEK

Nu ligger lill skatten och sover efter en mysig bus stund med sin morfar.
Dom ha spela innebandy och haft jätte roligt. Själv ha jag haft Jätte mycke SD så tack älskade pappa som lekte med Melwin.
NÄr skatten somna idag bröt jag ihop totalt, jag kände verkligen hur mycke jag älskar denna lilla son som låg breddvid mej när jag gav han vällingen.
Finns ingen som betyder så oerhört mycke som Melwin gör för mej.
De ska bli så roligt att få en lillebror till melwin.
Att ha Melwin den glad otroliga sonen runt om mej gö att jag känner mej trygg och helt avkopplad.
Mamma älskar dej jätte mycke, ingen är som dej så go och speciell.
Du ha ett varmt hjärta av guld älskade son..



Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Fint :-)

2009-04-04 @ 21:01:41
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0