1 ½ års koll

Idag ha vi vare på BVC, vi hade massa att prata om idag med VÅR BVC sköterska på BVC.
Vi va lite tidigt så Melwin fick leka lite innan de va vår tur.
När de va vår tur kommer en annan BVC sköterska och ropa upp oss.. :O
Jag blev förvånad och höll på tappa hakan för jag ville träffa vår BVC sköterska. JAg tänkte för mej själv hon är nog där inne redan.
Faaan de va hon ju inte, jag frågade efter henne men inte fick jag nå svar.. :O

Vi pratades vid lite granna och så dära, jag hade 3 frågor och fick bara ett bra svar på dom frågorna dom andra fick jag typ ingenting.
Arg och ledsen gick jag där ifrån.
Vår doktorn skrattade åt ena frågan jag ställde, själv tycker jag de är konstigt ( allt så den frågan jag ställde hade jag vela dom tog på allvar)
Sedan så rinner de JÄTTE mycke ur Melwin höger öga när man kommer ut de spela ingen roll om de är blåst eller om de är vind stilla så rinner de ändå ur de.
Men de va TYDLIGEN vädligt normalt.
Men jag sa ja, för dom som haft de kommanade men MELWIN ha aldrig haft de.. :(
Så imorgon ska jag försöka få tag i min BVC sköterska och hoppas hon är anträffbar.

Melwin blev Jätte rädd när han inte fick träffa sin underbara BVC sköterska syster Catrin. Melwin verkligen älskar att träffa henne och trivs i hennes närvaro.. :D De är så skönt, idag blev han lite små skeptisk att hon inte va där "visst så kan de vara".
Melwin blev JÄTTE ledsen när han fick sprutan av doktorn.. :( Han blev så rädd så rädd sedan så gillade inte Melwin alls BVC sköterska som tog hand om oss idag i ställe för Catrin.. :(

Vikt: 10180 Gram

Längd: 79cm



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0