Vilken natt

Här ha vi vare vaken sedan 22.30 känns ska jag säga.
Lillen ha skrike och åter skrike sedan 22.30 och när han lixväl somna om så gick de bara nån min va samma visa igång igen.
Han ha otroligt ont i sin söta lilla mage, vi ringde sjukvårdrådgivningen och dom sa åt mej att hålla ut natten och blev de ännu värre skulle jag komma in.
Annars bli de till och ringa BVC för rådgivning på måndag.

Varje gång Melwin få nått extra i sej ut över hans vanlig mål få han så här otroligt ont i magen , igår fick han nå smörgås rån igår under fika när Gudmor och Anton va här och en banan men dde räckte för hans lilla mage att reagera.
Så som han reagera inatt ha aldrig hänt förut.
De blev inte värre under natten utan de höll sej på samma nivå, huva min lill kille..

Lill hjärta, de gö så ont i mitt hjärta att se han så där ledsen de duger inte med pappa heller bara mamma som duger.
Men nu sover änltigen min älsklingar tillsammans min lilla älskling behöver kraft och energi till dagen för att orka med sej och min älskling behöver energi till sin kommande arbets vecka.

Idag bli de nog lugnt känns som jag sväva på moln idag är inte alls med, men men jag klara mej nog de viktigaste är att mammas lill hjärta slipper ha ont jag gö verkligen allt för att ta bort hans smärta.
Önska jag bara kunde ta den men så lätt är inte fallet. 

Man vill verkligen byta plats med sina underbara troll liv när dom lider. 

Ne man kanske ska slänga ner sej i soffan och slumra men jag hinner väl inte mer än vakna är de dax igen. 

♥Mamma älskar dej min älsklings pojke mamma ska kämpa för att du ska få en bra mage lill vännen min. 
Älskar dej oerhört mycke.. Puss å kram min älskade son..


 

Kommentarer
Postat av: Junitjej [Bloggarnas stegrace]

Vilken snygg blogg!

2008-09-28 @ 07:40:28
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Emma Halvarsson

Usch va jobbigt för lillpruppen. Hoppas han mår bättre i dag iaf...

2008-09-28 @ 11:07:04
URL: http://emmzan80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0