Vår dag

Idag så surra jag med Sandra på Msn och vi kom fram till att dom skulle besöka oss.!1
Vid 11 kom dom, jag sa att dom fick komma in en stund pga att Melwin sov men dom han inte mer än komma vakna min nyfikna kille!
Han åt lunch och bus på rummet blev de.
Sedan skulle vi gå ut så barnen fick leka i en lekpark men Wilmer va trött så vi tog en prommis i ställe.!!
Vi fick på Fyndis och kika, men där innan vakna WIlmer och så.
Då gick vi hem så han fick äta men då kom Sandra på att hon va hungrig så gick gick in på gugges och handla lite lunch.

Men turig som hon va fick jag INTE betala..!

Vi gick hem och min prins somna när vi kom hem framför porten bra tajming melwin!
Han fick sova på ballis Sandra gav Wilmer lunch och jag gjorde iordning vår lunch!
De blev Nudlar, cola och rostade Mackor till lunch!

Tack sandra för den jätte jätte goda lunchen!

När vi ätit kalrt vakna Melwin och så leke vi  på hans rum.
Då få vi för oss att gå ut i lekparken och leka med barnen!
Wilmer hade sin jätte fina Remia overall, en vindoverall som verkligen va kanon bra.
Den fick han idag!! Så söt iden!!

Blev lite avis måste jag säga ångra att jag valde jacka och byxa åt Melwin pga, att de få in sand och grejs under jacka och byxan och de är inte så kul!
Men han få använda de ändå och så ska vi köpa en vindoverall från pop här inom nån dag bara,..!!
Overallen bli till att leka i och jacka och byxa att ha i birsta och så dära!!

I lekparken lekte barnen och vi vuxna surra..!
Ida och Isa kom för bi en snabbis kul och träffa er stor hon blivit lill gumman, hon är så vacker och sött !

Wilmer ha blive så stor och sött "lika söt som socker!

Lite bilder från vår dag.!!









'Visst är overallen fin wilmer ha!!??

Kommentarer
Postat av: josephine

Jätte fin overall, fina pojkar :-) Roligt med spontan besök...

2008-09-05 @ 21:58:03
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/
Postat av: -C-

Vi såg er allt då ni skulle passera vägen mot Fyndlagret ;)



Fasst varken jag eller Ellenor hann hejja. Vi tröck bara fram huvet och glodde ut genom rutan. Då vi väl hade försäkrat oss om att det var du/ni så var det för sent för att vinka =p

2008-09-05 @ 22:21:19
Postat av: Sandra

gud va söta dom är våra killar ;) hihi

2008-09-06 @ 09:42:33
URL: http://sandranorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0