Vägning och mätning

Idag är de lika dåligt väder som igår, men de regna tydligen inte lika mycke-skönt.
Varför är de så ruggigt ute.. ?-borring

Idag ska vi iallafall gå på dropin BVC för vägning och mätning inför hans 11månaders dag som är imorgon..!-huva vad stor han är.
Jag tror han ha gått upp bra denna månad och de sk bli väldigt roligt att se vad vågen stanna på.

Efter BVC ska vi nog hem, trots vilket väder de än är för jag känner jag behöver frisk luft.
Idag ska jag posta massa inbjudnings kort till Melwins 1årsdag.. -kuligt.

Igår fick jag hem bekräftelsen angående dagis plats ändringen på förskolorna.
Så nu känns allt mycke bättre skulle känns på topp om en flytt blev nu men de få fint vänta-så är de..

En dursch på de här fläta håret och smörja in sej så man är fräch när man ska till BVC-hata vara odurschad hihi..!

Kommentarer
Postat av: Linda

När har ni sökt dagis?

Förresten, varför har du ny blogg igen? nyfiken =O)

2008-09-03 @ 13:05:18
URL: http://killmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0