Stul

Igår va på öppna förskolan, riktigt roligt och trevligt.
Melwin busa och busa.
Sedan vid 13.30 gick vi på lägenhets visning, vart säger jag inte och inte vem som äger huset heller.
Men lägenheten va super fin, ska ringa ett samtal om den nu till morgonen få vi se vad dom säger.
Håll tummarna för oss nu.

Efter vi kika på lägenhet gick vi hem till Melwins farmor där vi blev bjudna på middag.
Pappa älskling kom vi 16.30 efter jobbet och gud  vad jag hade saknat honom.
Trodde jag skulle äta upp han kände verkligen de där pirret i magen vi vet som man alltid känner när man är ny kär.

Vi 19 kom vi hem, älsklingen min for på Willys och handla mat, kommer hem efter 2timmar och hem kommer han med 5kassar mat.
Tror ni jag fick fnatt kan jag säga 2timmar att handla 5kassar mat de va rekord. Jag höll på dö när klockan slog 20.30 ringde jag och fråga om han kört av vägen men icke de hade han inte.
Han på stod att de tar 2timmar att handla mat och med resa till och från nacksta och birsta.
Jaja, när älsklingen, jag och Melwin handla ca så mycke handla vi klart på ca 45min..
Nu är de gjort.
Tack älskling för du handla och att de tog tid de gö väl inge men jag blev brydd;P.

Idag ska jag ringa försäkringskassan och höra om dom fått in papperet så dom kan betala ut min FP, för micke den klanten hade glömt att över låta dagarna till mej lika så jag, så jag bli utan pengar.
Men nu svara dom på försäkringkassan och imorgon kommer mina pengar JIPPI..

Idag ska mamma skjusa mej till birsta fram och åter att köpa nya kaffe muggar till Melwins kalas samt att jag måste fixa en grej.
Mitt lill hjärta ligger i sängen och skit trött och skriker nu man kanske ska ta och ta upp han och mysa så han lugna ner sej.

Vad ha ni för planer för idag.. ??=)

Kommentarer
Postat av: josephine

hihi 2 timmar... jag skulle oxå blivit brydd ;-)

2008-09-25 @ 08:16:03
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/
Postat av: Mickan - Mamma till Noel

Skönt för dig att det ordnade sig med pengarna!! Hoppas att ni får en lägenhet snart!

2008-09-25 @ 10:23:12
URL: http://mickaann.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0