steg 1

Nu ha vi kommit till steg ett de känns bra.!
Lite fixa och grejs sedan så få vi se hur de bli!

På fredag är steg ett i verklighet.
Nu är de bara 2steg kvar.!!

Steg 4 få vänta till steg 3 ha smälts men hur fort de gå att verkställa steg 3 beror lite på steg 2.!!
hihi...

jajaj..!

Nu ska jag göra mitt älskade hjärta lite sällskap fram för fotbollen sedan kanske koka nudlar åt Älsklingen så är hungrig.
Min lill prins sover sött.! Måste gå in och kika så han andas..!
Ha kommit in i en perido nu när jag tror han slutat andas så jag måste gå och kika så täcket rör sej!
Mammas lill älskling..!
Han är för go mitt lill troll!


Kommentarer
Postat av: josephine

hihi... Jag tror jag vet vad det handlar om... ;-)

2008-09-11 @ 11:51:45
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0