Städ dag

Idag är de stor röjning här hemma.
Jag håller på dammtorka, plocka städa unda urväxta leksaker och så dära.
Nu när mammas lill hjärta vakna är de damm torka sovrummet hans och sedan dra av med snabeln och dra av golven.

Ha hållt på lägga ut massa annonser i st nu.
Bland annat lill prinsen som ska fylla 1år om 18 dagar.
Så håll utkik den 4okt då liller mammas lill hjärta i tidningen.

Nu hör jag en liten ny vaken röst från sovrummet så ska mysa innan plikten kalla och göra sista rycket för dagen.
Sedan måste jag på ica och posta nå paket.

Blogga mera sedan..

Kommentarer
Postat av: josephine

Städa är tråkigt det.... Paket... ROLIGT =)

2008-09-15 @ 12:42:06
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/
Postat av: -C-

Hoppas ni får han i tidningen då ni vill. O's bild lyste med sin frånvaro. Riktigt ledsen och arg blev man. För som mamma/pappa är det ju en stor grej att ha sitt barn i tidningen på dennes dag. Men så kom han med en vecka senare efter att vi klagat. Han fick då bli ett "charmbarn" =p

2008-09-15 @ 13:16:59
Postat av: Anna

Självklart kan jag hjälpa dig med bloggen! :) Jag tar 100 kr/design så om det känns okej så kan du skicka ett mejl till mig med bilder, önskemål, färgideér, inloggning + lösenord så fixar jag din blogg när jag kan :) Kram Anna!

2008-09-15 @ 15:40:03
URL: http://annasara.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0