Söndag =tråk

Söndag bruka ju vara tråkig som allt säger men inte här idag.!-kuligt
Vi ska åka på fika till granloholm och hälsa på Annelie och Lukas.!
De ska bli riktigt trevligt, få ju passa på att träffas på helger då vardagar bestå av jobba för Annelies del.!

Så idag ska vi dit för första gången och se hur bo dom! Men jag betvila inte tror nog de är väldigt frächt och snyggt, för hon älskar inredning.!!

Melwin ha dock bli lite snorig så jag sms.a na för en stund sedan och fråga om hon va rädd för snor. Få se vad svaret bli.!

Ieftermiddag ska vi på middag på kuben som alla söndag.!
bli kassler, potatis och kantarell sås. -mums

Tack Malin för vår prat stund igår och förlåt jag allt mittklagande.!!
Men jag behöver någon att prata av mej med..!!
"tror de bli som du sa, tack"

Nu ligger min lill älskling i sin säng för lite vila, jag ska läsa nya vi föräldrar.!!

"ps. ni som är bjudna på kalas glöm inte och höra av er om ni skall komma eller inte innan de 15.de"


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilken sötis!!:)

2008-09-07 @ 17:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0