Snart

Ja om ca 15dagar är de vår tur, tänk om 15dagar ska jag över lämna min lilla bebis till att bli BARN. Hur ska jag klara av detta.
Allt känns så hemskt, jag vill ha min lilla bebis fast samtigit tycker jag de känns bra att han bli stor och utvecklas som han ska.
Men jag ÖNSKA att jag kunde få uppleva varje sekund minut ögonblick mycke längre för första levads året gå så oerhrt fort..
Jag förstår bara inte, jag gå med en tår i ögon vrån varje gång jag tänker tanken att han ska bli ett år man samtdigt bli jag alldeles varm av lycka att han utvecklas och ska bli mammas stor kille.
Detta år ha gått oerhört fort och jag kan tänka mej dom andra åren bara springer iväg.

Snart är han väl 15år och skriker åt morsan och be en dra åt helvete.. hihi

Jaja, men detta är ha vare bästa året i mitt liv, att vara mamma är helt underbart och de bli nog bara underbarare och underbarae för åren som går.
Jag är så stolt och lycklig mamma och ha väldens bästa son.
Är stolt och glad mamma till Melwin trots jag tycker allt gått för fort.
Men men tidens gång och de är lika för alla, man jag vill ändå att varje ögonblick ska få vara längre på någevis.

Ja man få väl börja om iframtiden och skaffa syskon åt melwin men de är inte på samma sätt.

Nu ska jag titta till min älskling så jag älskar oerhört mycke. Puss å kram min älskade son mamma älskar dej,,

Kommentarer
Postat av: josephine

Ja du tiden har gått på tok för fort.... Men det kommer bli bra =) kram

2008-09-18 @ 10:34:24
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/
Postat av: Jossan

Du behöver nog inte vänta 15 år på att svordommarna ska komma...

Här hemma är det pucko jävel, fan i helvete och hund fan man får höra oftast från vår 4-åring..



Tänk så mycket de lär sig på dagis..! =P

2008-09-18 @ 13:29:12
URL: http://innebandyfrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0