Skönsmon

Idag for vi mot skönsmon vid 10.
Kom dit ungefär vid halv elva och de va kul och träffa go familjen-mysigt

När vi kommer dit sover Melwin och jag möts av en glad mamma och en glad son.
Dock såg Emin hängig ut tyckte jag så vi tempa honom och temp hade han-stackarn.
Imorse hade han ingen temp när vi prata men när vi kom hade han de, huva lill vännen.

Melwin sov och vi busa med Emin, go fika blev jag bjuden på så GOTT.
Sedan vakna min lill prins han åt och de va full rulle på honom.
Emin lekte en stund med Melwin men blev trött ganska fort.
Blev även bjuden på go lunch spagetti o köttfärssås.-gud vad gott

Efter en stund kom Emins pappa hem och då blev Emin glad.
Emin gick och la sej med sin pappa och Lisa och jag lekte med Melwin.
Sedan kom Remin upp och då myste Melwin med Emins pappa en stund.

Vid 14 gick vi till Melwins farmor där vi va bjudna på middag, makaroner och korv. -mums
Nu är vi hemma lillen sover och jag surra på msn med Lisa och jossan.
Älsklings pappa sitter vid sitt xbox och spela och njuter.








Fina barn vi ha va.. ?


Nu när de blev nattning tempa jag Melwin ha va stekhet och då hade han 40 graders feber så alvedon och bums i sängen.
så rädd om min lilla sjukprins..
Nu ska jag kika till han, han yra i sömnen pga sin höga feber mammas lill älskling sjuk känns fel.
Jag vill vara sjuk i ställe för min älskling..





Kommentarer
Postat av: Lisa

2 sjuklingar,illa!Tycker så synd om dom!

Tack för idag,kul att ses trots omständigheterna.

Kram God natt!

2008-09-17 @ 21:31:10
Postat av: josephine

usch då... Hoppas han friskanr på sig under natten.... Fina bilder på barnen =)

2008-09-17 @ 21:40:38
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0