Sidsjön

Blev inge Norra idag, hann inte mer än sätta oss i bilen så somnade lillen på en gång.-sötis
Vi bestämde oss för att parkera bilen hemma och till sidsjön vilket vi gjorde.
Vi gick runt Sidsjön 2 varv och sedan blev de en prommis hem.!
Nu är man ganska mör i kroppen måste jag säga.!

Lillen sov hela 2timmar.. Så idag ha man gått 10km inte illa va.. ??

Jag tycker de är bra gjort av oss.!

Nu är man ny duschad och älsklingen stå i duschen nu!
Håret är ny blåst lillen sover, kläderna på.
Bara vänta på älsklingen ska bli klar och sedan packa in allt i bilen och dra mot matfors.

Magen skriker lite efter mat, åt nyss ett äpple som lidra lite men jag klara mej nog.


Kommentarer
Postat av: Emma Halvarsson

Oj vad ni var hurtiga! Så skönt efteråt när man fått duscha..då kan man verkligen NJUUTA av en sån lång prommis ;-)

Vi var på Norra i hela tre timmar idag, barnen lekte och busade så gissa om dom var trötta när vi kom hem..hihi ;-) (ehh..JAG var iof oxå ganska trött s)

2008-09-13 @ 19:35:16
URL: http://emmzan80.blogg.se/
Postat av: josephine

Åh... Vad skönt :-)

2008-09-14 @ 11:59:36
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0