Regn och rusk

Huva vad de ha regna idag, vi for till BVc för vägning och mötning vågen stannade denna gång på 7740gram och ha va 71,5cm lång på stickan.!!
Följer sin kurva perfekt som han ska så de är kanoners..!!

Efter BVC så ringde Melwins farmor och ville vi skulle komma dit. Vi tog bussen dit och där låg de paket och vänta.
Han fick en för tidig födelsedags present han fick Jacka och vindbyxorna från Polarn och pyret..!
Hon tycker de va kallt och ruggigt ute så hon tycker han va ibehov av de tidigare och de hade hon rätt i..=)
Så nu ha han invigt jackan idag så söt så söt.!!

Efter besöket på kuben trippa vi hem men på vägen till bussen kom dagens sturtskur.. :( så genomblöt blev vi allt.!!

Hemma ibrevlådan låg kort från stjärnstudio..=) -kuligt..!

Nu sover Melwin för natten jag håller på städa inför vårt besök imorgon.!! Trevligt.
De ska bli så kul att ses efter allt, ni är så välkomna..!!

Bilder

En stor tjock mask när jag gick till bussen fy vad den va äcklig jag skrek rätt ut då jag såg den.. så rädd för maskar.. :(

på väg till BVC i sin stickade kofta..!!

På väg från farmor i sin nya pop jacka



Kommentarer
Postat av: josephine

fin han blev i jackan =)

2008-09-04 @ 10:01:56
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0