RABATT KOD


Beskrivning:
Erbjudandet gäller 50% rabatt på en valfri vara vid beställning för minst 200,- efter dragen rabatt ur höstens sortiment.

Villkor:
Andvänd Jotex Rabattkod / Erbjudandekod: 82904 - - Max en gång/hushåll. Kan inte kombineras med/användas för redan rabatterade varor eller andra erbjudanden.


Rabattkod:
Erbjudandekod: 82904

Registrerad: Slutar gälla:
2008-09-20 2008-12-28


Länken http://www.deals.se/deal_1370110422.htm

Ni som tänker beställa julgradiner från Jotex här ha ni en rabatt kod att utnyttja.

Jag ha skickat efter en ny beställning med julgradiner pga att dom jag hade beställt va inte alls roliga så dom är på väg tillbaka nu.!

Dessa skickade jag efter till mitt nya kök..

Kommentarer
Postat av: jeanny [ DLC ]

åh va fin blogg :)

och en liten söting har du där också ^^



har du 2 sekunder över, snälla klicka på mobilen i min blogg ^^

2008-09-29 @ 12:07:30
URL: http://jeannydelacruz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0