PRINSESSA 1år





GRATTIS Elika på din 1års dag. Nu ha de fått 1års sedan du kom och
några minuter.. Tänk vad tiden gå de är otroligt att detta år gått så fort.

Idag presic för ett år sedan blev din mamma och pappa världens lyckligaste föräldrar.
Och de kan jag lova att de verkligen syns hur stolt och lycklig dom är än idag. De stråla glädje om dom.

Nu hoppas jag du få en kanon bra dag med mamma och pappa samt ditt besök som nalkas mot efter middagen.
Ska bli spännande och höra vad du tycket om paketen från oss.

Meliwn skicka en stor blöt puss till dej idag på din egen dag och vi önska dej alla lycko önskningar i världens och en kanon lyckad födelsedag med mycke mys och kärlek men de betvivla jag inte på ..

Hipp hipp hurra Elika på din födelsedag

ETT STORT GRATTIS från oss i sundsvall.
De va synd vi inte kunde komma men nu vet orsaken och vi hoppas ni få en kanon dag utan oss men de betvivla jag inte på..



Kommentarer
Postat av: josephine

Tack tack =) vi hör av oss om paketen om inte under dagen så mot kvällen :-)

2008-09-17 @ 11:34:55
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0