Piss väder

Huva kan de inte slute regna, vill ju ha uppehåll så vi kan leka i lekparken ute ju..!!!

Lill prinsen sover sött i sin säng nu, ska strax hoppa in i durschen jag och få på mej nå kläder.
Idag vill jag åka ut på IKEA och handla julklappar, någon som är sugen att hänga med.. ??!!

Magsjukan är helt över nu är pigg som en mås idag.
Men när de bli dessa väder om slag må inte  ryggen alls bra, den värker som aldrig förr.. :(
Hoppas värken ge med sej lite om en stund för tog nyss 2 citodon..!

Igår kväll slog jag in Emins presenter och Elikas presenter till dom fyller år.
Men Emin ena 2 paket är på verkstad och kommer väl i slutet på veckan.. =)=)
De bli så fint..

Nu bli de till att titta till min älsklings son och sedan klä på sej..

åååå, vad jag älskar dej älskling, fast vi ha vare tillsammans över 5 år så pirra de lika mycke i magen än.
Du fyller mitt liv med massa kärlek och lycka, tack för den fina sonen vi ha skapat tillsammans så lycklig att jag fick denna otroligt dina och charmiga son tillsammans med dej..

ÄLSKAR DEJ..!!

titta vilka fina go fisar jag ha, jag älskar dom över hela mitt hjärta och lite mer där till. Tack för att ni finns i mitt liv när är mitt allt mitt liv, ni är BÄST..!!


Hihi busa med pappa..!!! Sötisar

Go knoppen..!! Du är min solstråle du..!!

Är han inte allt för vacker.. ??!!!
Mammas lill älskling som betyder allt för mej..!!!


Hihi är han inte  för charmig..!!!??

Kommentarer
Postat av: Emma Halvarsson

Vilka fina bilder! Lillsötisen!

2008-09-02 @ 09:33:01
URL: http://emmzan80.blogg.se/
Postat av: IdaB

Gaaaahh 2 citadon då e inte jag kontaktbar, min späda lillakropp somnar sött på 1!

2008-09-02 @ 09:40:46
URL: http://www.backeus.bloggagratis.se
Postat av: josephine

Fina bilder på melwin =) tråkigt med pissväder

2008-09-02 @ 10:14:17
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/
Postat av: Malin

Fina bilder :)

Skulle inte ni få besök idag? ler

Kramar!

2008-09-02 @ 12:34:22
URL: http://mammasnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0