Piggare

Nu är jag mycke piggare, frukosten ha jag fått behållt och nu tvätta jag i tvättstugan upp alla magsjuke säng kläder och handdukar..
Nu till morgonen ha jag dammtorka, dammsuga och torka golv för att gå bort alla baciller.

Nu håller jag på torka tvätten sedan efter lunch ska vi åka till Melwins farmor där vi skulle på middag igår men blev ju icke pga jag va sjuk.
Vi ska få lyxtacos med ost och chips och massa gotta.. =)=)
De ni...

Lillprinsen sover i vagnen på balkongen och jag surra med jossan på msn-alltid trevligt..

Nu ska jag nog dursch och färcha till mej själv..
"ser ut som ett spöke"

Hörrni jag blogg lite i min andra blogg oxå sedan ska jag avsluta den.
Men denna blogg är min blogg och kommer förbli så..


Kommentarer
Postat av: -C-

Oj, tänk om man fick använda alla maskiner samtidigt. Vad snabbt man skulle få undan en veckas tvätt ;D

2008-09-01 @ 10:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0