Ny vagn

Igår hade jag magsjuka men min älskade tvingade ut mej till birsta ändå:/

På barnenshus hade dom extra pris på brio-sitty ord pris:1500kr nu 995kr.
Vi ville fara ut nu så vi kunde få nån bra färg och de hade vi turen och få.
Dom hade brun svart hemma så den blev de.

Vi ha inte packa upp den utan vi tror lillen ska  få den i julklapp.. =)=)
Han är lite liten för en brio sitty nu utan liggläge så bli nog kanon att ge han den i julklapp.. =)

Idag må jag si och så men känner mej mycke bättre. Inte nå utgifter för kroppen men han ha inte fått nå inkomster sedan i lördags heller så.
Idag ska lillen och jag tvätta upp magsjuke sängkläderna och sedan städa.
Mot eftermiddagen bli de middag hos Melwin farmor.. =) mysigt..-lyxtacos-

Denna vagn köpte vi igår..

Visst är den fin.. ? Denna ska även sparas till nästa barn..


Kommentarer
Postat av: IdaB

Ja o när kommer nästa barn då?? ;P

2008-09-01 @ 07:12:08
URL: http://www.backeus.bloggagratis.se
Postat av: Emma

Men uscha.. hur kan du åka till birsta och ha magsjuka?? var du inte rädd å kräka ner hela barnens hus? ;-)Jag skulle aldrig tordas gå utan för dörren.

2008-09-01 @ 09:46:25
URL: http://emmiz81.blogg.se/
Postat av: -C-

Jag skulle inte heller våga åka någonstans då jag har magsjuka. Jag brukar kräkas var 45:e minut och dynga lite mer än så. Jag ligger helt DÖD i sängen och bara yra/svettas. Tur det händer så sällan =p



Vi har ju oxå sån vagn. Den är bra och skön/smidig att köra (minus är att liggläge saknas). Vi ska oxå ha kvar vår. Däcken slits fort och det är inget direkt "värde" på den. För att sälja den vidare menar jag ;)



Fin headern var =)

2008-09-01 @ 10:37:29
Postat av: Malin

Fin vagn ;) Den kommer Melwin att åka jätte bra i!

2008-09-01 @ 19:49:59
URL: http://mammasnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0