Ny Digital kamera

DSCW150B

Upplösning i megapixel8,10
Objektivf = 30-150mm
Optisk zoom (x)5,00
Digital zoom (x)10,00
Sökare
Vitbalanskontroll
Storlek på display i tum2,70
Inbyggd blixt
Inbyggd röda ögon-kontroll
BildfilformatJPEG
Videoinspelning
Videoinspelning med ljud
Format på videoinspelningMPEG
Inbyggt minne
Internt minne i MB15
Kompatibel med följande minneskortMS Pro Duo
Medföljande minneskort
Typ av anslutning till datorUSB 2.0
PictBridge
Video ut
Laddningsbara batterier
Typ av batteriLithium-ion
Laddare
Medföljande programvara
Höjd (cm)5,80
Bredd (cm)9,40
Djup (cm)2,40
Vikt (g)142



Jag fick ingen ny kamera för dom hade inte nån kamera som va lika värdig så jag ringde min älskling och sa att vi fick åka ut tillsammans efter hans jobb och kika.
Sagt och gjort när klockan va 15.30 hämta han upp oss och vi bruma ut mot elgiganten.

Fanns ingen i samma pris klass och kvalite som den förra kameran.
Vi fick lägga till 900kronor för att få en bra kamera.
Nu ligger batterierna på laddning och så imorgon bli de fota.
Vi ska till nya lgh och mäta och greja om jag få för hon som bo där så knäpper jag kort så ni få en idé hur de ser ut..

Vad tycker ni om min mya kamera då??

Kommentarer
Postat av: josephine

Skönt att äntligen ha en bra kamera =)

2008-09-26 @ 20:41:19
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/
Postat av: Jossan

En sådan har vi med, jag tycket jätte mycket om den, hoppas du blir lika nöjd =)

2008-09-27 @ 10:10:44
URL: http://innebandyfrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0