Nervös

Igår va ju Melwin för första gången med mammamormor de gick toppen och de va så skönt.
Första lgh vi kika på blev vi tok kär i. Vill bara ha.
Andra va skit så den tacka vi nej till.
Ringde han som hade första lgh och surra med han och han blev glad att vi tacka ja.
Han skulle diskutera méd sin fru och höra av sej i veckan för innan veckan är slut ville han skriva kontrakt.

Så nu hoppsa vi verkligen vi få lägenheten för jag är så kär i den..!

Här ha vi busat för fullt till morgonen.
Jag ha packa en kartong med tallrikar och skålar samt djuptallrikar.
Behåller en sorts tallrikar framme som sedan åker i sopperna när vi flytta.
Nu kör jag en diskmaskin med ungsformar, och glas som ska packas sedan.

Tycker de känns skönt att börja packa itid..

Kommentarer
Postat av: josephine

jag håller tummarna. Jag sa ju att det skulle gå bra =)

2008-09-23 @ 16:51:05
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/
Postat av: Emma Halvarsson

Spännande..vet hur jobbigt det är att måsta vänta på besked när man ska flytta! Håller tummarna iaf!

2008-09-23 @ 19:35:53
URL: http://emmzan80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0