Middag

Igår for vi bort på middag blev Tacos där, mums vad gott de va.!
Vi åt och Melwin åt massa grönsaker han!

När vi käka klart släpper jag ner Melwin på govlet och han och palle (hunden) leker för fullt Melwin ville vara uppi hela tiden.
När palle voffa till blev melwin rädd men de va över lika fort för sedan kröp han efter palle hela tiden!

Vid 7 va de sov tajm för Melwin jag klädde på han alla kläder han skulle ha mössa vantar och så, la jackan i vagnen och sedan gjorde jag välling bytte på han och gav han maten.!
Han somna som vanligt när han åt, när han ätit klart bär jag han till vagnen och där sätter jag på han jackan.!
Bädda om han med massa filtar så de skulle bli varmt.

Jag och Erika gå med vagnen och palle en sväng och lillen somna på en gång.!
Jag ställe ut han på deras altan och där sov han fram till 10 då vi pallra oss hem.!

Allt gick så bra.!
Packa in allt i bilen och nä jag sätter lillen i bilstolen sover han fortfarande.
Åker hem och lägger över han i vagnen och han fortsätter sova.!

När vi kommer in bädda jag upp hans säng och sedan klä jag av honom och han fortsätter sova.!-skönt för han
Lägger han i sin säng och han sov ända fram till 8 i morse gissa om hans mamma blev glad för sovmorgonen..!

Nu är vi verkligen utvilad hela familjen!

En stolt mamma va man igår kväll helt impad..!
Älskar min oerhörda fina skatt otroligt mycke..





Kommentarer
Postat av: Lisa

Mysiga bilder på lillen o hunden :)..

2008-09-14 @ 11:29:38
Postat av: josephine

Vad gott med tacos =) Alltid roligt att "leka" med hundar =)

2008-09-14 @ 11:58:54
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/
Postat av: Mickan - Mamma till Noel

Tack så mycket! Det ska bli riktigt spännande att vara gravid igen! Längtar så mycket nu bara!



2008-09-14 @ 21:14:39
URL: http://mickaann.blogspot.com/
Postat av: Manda <3

Skit mysiga bilder :)

2008-09-15 @ 08:50:01
URL: http://xmandaaaax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0