Lördag

Idag är de fint höst väder som de ser ut på ingående himlen är nästa klar blå och solen verka vilja kika fram.
Vi få se vad de bli för väder idag.

Här slog vi upp 2 bruna och 2 blå vid 7 tiden.
Vi käka lite välling och sedan klev upp för massa bus.
Nu ligger min lill hjärta i sängen och ska sova förmiddags luren.

Själv håller jag på fixa och greja lite.
Måste förbereda mycke nu inför flytten, kartonger måste fixas, måste försöka slänga massa skit och onödiga saker som inte behövs.

Vid 12 kommer syrran, hon ha inte träffa lillen på evigheter så hon skicka sms och sa hon saknade min lill prupp.
så de är väl bäst hon får komma då.. !!=)=)

Iefter middag bli de middag på kuben, pommes korv och räksallad tror jag de stå på menyn.. =) Mums..

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack tack :) Hihi!

Axel blir 9 Månader den 7 oktober, så 8½ månad nu då ungefär :)



Kul med flytt! Blir de till ett hus eller lägenhet?



Trevlig helg!



2008-09-20 @ 22:47:54
URL: http://blogg.hermertz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0