Lekparen & Bad

Idag efter lunch gick vi ut i lekparken och lekte. Vi byggde sandslott men så fort de va halv klar va min älskar son och rev så höll vi på ett par gånger.
Sedan gav jag upp att göra sandslott.

Lill prinsen höll låda så alla gamla människor stanna och prata med han hihi mys proppen min.
Vid halv 2 tog vi bussen mot birsta och handla lite mat.
Jag drog två vagnar och hade handla klart när älskling kom och hämta oss.

När han kom gick vi på barnenshus och köpte nya flaskor pga. att dom vi ha nu är så liten och de är på millimetern när man blanda välling så vi behövde en flaska som va 330ml.
blev denna flaska..
Fast den vi köpte rymmer 330ml

Nu ikväll innan läggning blev de 2timmar bus på rummet och innan kudden blev de att bada med bedtime olja och sedan smörja sej med den så han somna sött.
Gav han mat med nya flaskan och de gick kanon bra de.
Men de är så dyrt med nya flaskor dom kosta 90 kr st och så köpte vi nya nappar till oxå köpte flaskor för 350kr idag..
Huva de sved i plånboken men men..

Bilder och filmer från vår dag..


(klicka för större bilder)

(lyssna inte på mej ;p)




(nu vill han upp)

(lyssna inte på mitt damp utryck hihi)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Fina bilder på bus-trollet,och söta videor!!:)

2008-09-19 @ 20:40:44
Postat av: Jessica

Vilken söt liten kille :)

2008-09-19 @ 21:04:10
URL: http://blogg.hermertz.se
Postat av: Emma

Vad fin han är!

2008-09-20 @ 00:12:13
URL: http://emmiz81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0